نمایه نویسندگان

ا

  • ابراهیمی، زهرا حوزه معنایی تربیت براساس واژ گان جانشین در قرآن کریم [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 59-81]
  • ابوالمعالی الحسینی، خدیجه ساختار وجودی انسان در قرآن و کاربرد آن در ساحات تربیتی مبتنی‌بر سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 135-175]
  • اخوان، مهدی بررسی تطبیقی جایگاه دیگرگزینی در نظریه تربیت اخلاقی جان وایت و مرتضی مطهری [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 121-158]
  • ارباب سیر، منیژه رویکردی تحلیلی– استنتاجی برای تدوین الگوی تربیت زیست‌محیطی با تکیه بر آموزه‎های قرآن کریم [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 241-264]
  • ایزدی، مهشید تبیین روش تربیت اخلاقی کودک در هفت سال دوم ‌براساس تعالیم اسلامی [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 279-299]
  • ایزدی فرد، علی‌اکبر طراحی الگوی اسلامی تربیت جنسی برای کودکان با رویکرد فقهی [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 291-313]
  • افضلی قادی، منا اصول تربیتی استدلال عقلانی مبتنی‌بر آموزه‌های قرآنی [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 5-31]
  • الوندی، محمد عوامل مؤثر بر ارتقاء نقش تربیتی فرماندهان آموزشی یک دانشگاه نظامی [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 335-358]
  • ایمانی، محسن بررسی حقیقت علم در وجود‌شناسیِ معرفتِ حکمت متعالیه و استنباط مدلول‌های تربیتی آن [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 5-32]
  • ایمانی، محسن تبیین تربیت اجتماعی در سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش و تحلیل آن بر اساس نظریه تربیت اجتماعی فارابی [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 215-255]
  • امینی، محمد برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه دوم؛ چالش های موجود (وارسی تجارب زیسته دبیران) [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 5-29]

ب

  • بازگیر، میثم عوامل مؤثر بر ارتقاء نقش تربیتی فرماندهان آموزشی یک دانشگاه نظامی [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 335-358]
  • باقری، فریبرز ساختار وجودی انسان در قرآن و کاربرد آن در ساحات تربیتی مبتنی‌بر سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 135-175]
  • بختیار نصرآبادی، حسنعلی رویکردی تحلیلی– استنتاجی برای تدوین الگوی تربیت زیست‌محیطی با تکیه بر آموزه‎های قرآن کریم [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 241-264]
  • برزویی، محمد رضا فرصت‌ها و چالش‌های آموزش برخط در نظام آموزشی دانشگاهی [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 95-120]
  • بناهان، مریم مرگ آگاهی و دلالت‌های تربیتی آن در افزایش آرامش با تکیه بر روایات معصومین علیهم السلام [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 31-64]
  • بهشتی، سعید بررسی حقیقت علم در وجود‌شناسیِ معرفتِ حکمت متعالیه و استنباط مدلول‌های تربیتی آن [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 5-32]
  • بهشتی، سعید بررسی تطبیقی جایگاه دیگرگزینی در نظریه تربیت اخلاقی جان وایت و مرتضی مطهری [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 121-158]
  • بهشتی، سعید مدلولات تربیت عقلانی در هندسه معرفت‌شناختی ابو حامد غزالی و صدرالمتالهین [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 165-208]

پ

  • پورحیدری، عارفه بررسی آثار تربیتی «خوف و رجا» از دیدگاه اسلام با تأکید بر قرآن‌ کریم [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 35-77]

ت

  • ترک زاده، جعفر طراحی چارچوبی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در آموزش‌وپرورش [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 265-299]
  • توضیح، علی طراحی چارچوبی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در آموزش‌وپرورش [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 265-299]

ج

  • جاویدی کلاته جعفرآبادی، طاهره تضاد و تفاوت در تربیت مبتنی بر گفت‌وگو با نظر به دیدگاه‌های ملاصدرا [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 5-34]
  • جلیل زاده، مهدیه تبیین مؤلفه‌های تربیت معنوی در آموزه‌های دینی (قرآن) و غیردینی (سکولاریسم) و مطابقت آن با اسناد بالادستی برنامه درسی [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 231-277]
  • جهانی، جعفر طراحی چارچوبی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در آموزش‌وپرورش [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 265-299]
  • جهانی، علی‌اکبر طراحی الگوی اسلامی تربیت جنسی برای کودکان با رویکرد فقهی [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 291-313]
  • جوانبخت، فاطمه بررسی مبانی فقهی و حقوقی سند تحول بنیادین آموزش ‌و پرورش [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 205-232]

ح

  • حاجی زاده، مرتضی طراحی الگوی اسلامی تربیت جنسی برای کودکان با رویکرد فقهی [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 291-313]
  • حسینی، سید ابراهیم بررسی مبانی فقهی و حقوقی سند تحول بنیادین آموزش ‌و پرورش [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 205-232]
  • حق ویردی، رضا تحلیل جایگاه تربیت‌معلم در گفتمان‌های حاکمیت سیاسی بعد از انقلاب اسلامی ایران [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 129-154]

خ

  • خسروی مراد، لیلا تعیین راهبردهای ارتقای بهره‌وری آموزش عمومی قرآن [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 109-134]
  • خوشناموند، محسن تبیین مبانی، اهداف، اصول و روش‌های تربیت حماسی در شاهنامه فردوسی (برای نظام تعلیم‌وتربیت رسمی) [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 177-205]

د

  • دانشمند، بدر السادات پدیدارشناسی تجربه زیسته اساتید از نسبت دیانت با رشد هوش هیجانی [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 79-104]
  • دهقانی، علیرضا تطبیق سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش جمهوری اسلامی ایران با اندیشه‌های تربیتی خواجه‌نصیرالدین طوسی [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 359-387]

ر

  • رجائی، ملیحه تضاد و تفاوت در تربیت مبتنی بر گفت‌وگو با نظر به دیدگاه‌های ملاصدرا [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 5-34]
  • رحیمی، عبداله بررسی وضعیت آموزش قرآن دوره ابتدایی و ارائه الگوی مطلوب [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 159-180]
  • رحمانی، جهانبخش رویکردی تحلیلی– استنتاجی برای تدوین الگوی تربیت زیست‌محیطی با تکیه بر آموزه‎های قرآن کریم [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 241-264]
  • رستمی نسب، عباسعلی بررسی آثار تربیتی «خوف و رجا» از دیدگاه اسلام با تأکید بر قرآن‌ کریم [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 35-77]
  • رضایی، صادق طراحی الگوی تربیت اجتماعی در قرآن کریم برای پیشگیری از بزهکاری دانش‌آموزان [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 65-93]
  • رضوان خواه، سلمان الگوی مفهومی آموزش همزیستی مسالمت‌آمیز در آیینه قرآن کریم با نظر به تفسیر المیزان [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 33-58]
  • رفیعی، حسن رضا طراحی الگوی تربیت اجتماعی در قرآن کریم برای پیشگیری از بزهکاری دانش‌آموزان [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 65-93]
  • رفیعی شمس آبادی، حجت الله تبیین روش تربیت اخلاقی کودک در هفت سال دوم ‌براساس تعالیم اسلامی [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 279-299]
  • رمضان، برخورداری تحلیل جایگاه تربیت‌معلم در گفتمان‌های حاکمیت سیاسی بعد از انقلاب اسلامی ایران [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 129-154]
  • رنجدوست، شهرام تحلیل محتوای اسناد بالادستی بر اساس مؤلفه‌های برنامه‌ی درسی آموزش فلسفه برای کودکان به روش اجتماع پژوهشی مبتنی بر هوش معنوی [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 301-334]
  • رهبری، فاطمه واکاوی مؤلفه‌های هویت‌یابی در نظریه انسان به‌منزله عامل [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 185-214]
  • رهنما، اکبر نقد و بررسی مؤلفه‌های نظریه ی سرمایه ی جنسی براساس آموزه‌های اسلامی و اشارات آن برای تربیت جنسی زنان و دختران [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 209-239]
  • روستایی، زینب حوزه معنایی تربیت براساس واژ گان جانشین در قرآن کریم [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 59-81]

ز

  • زارعی، لیلا آسیب‌شناسی تعلیم‌وتربیت دینی در دانش‌آموزان متوسطه (از دیدگاه متخصصان تعلیم‌وتربیت، معلمان و دانش‏آموزان) [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 233-251]

س

  • سیاح، مجتبی بررسی تأثیر آموزش دوره سبک زندگی منتظرانه بر فرهنگ اعتقاد به مهدویت دانش‌آموزان متوسطه [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 105-128]
  • سعادتمند، زهره تطبیق سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش جمهوری اسلامی ایران با اندیشه‌های تربیتی خواجه‌نصیرالدین طوسی [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 359-387]
  • سعیدی رضوانی، محمود زیست‎نامه شهدا و لایه‎های ذهنی مخاطبان: ربایش‎ها، رانش‎ها، رویش‎ها [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 123-164]
  • سلحشوری، احمد تبیین مبانی، اهداف، اصول و روش‌های تربیت حماسی در شاهنامه فردوسی (برای نظام تعلیم‌وتربیت رسمی) [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 177-205]
  • سلحشوری، احمد بررسی تطبیقی جایگاه دیگرگزینی در نظریه تربیت اخلاقی جان وایت و مرتضی مطهری [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 121-158]
  • سلحشوری، احمد مدلولات تربیت عقلانی در هندسه معرفت‌شناختی ابو حامد غزالی و صدرالمتالهین [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 165-208]
  • سلمانی، عباسعلی عوامل مؤثر بر ارتقاء نقش تربیتی فرماندهان آموزشی یک دانشگاه نظامی [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 335-358]
  • سلیمان پورعمران، محبوبه بررسی تأثیر آموزش دوره سبک زندگی منتظرانه بر فرهنگ اعتقاد به مهدویت دانش‌آموزان متوسطه [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 105-128]
  • سهرابی، حیدر انطباق‌پذیری آیین‌نامة انضباطی نیروهای مسلح با آیات قرآن کریم و روایات اسلامی [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 33-64]

ش

  • شیخ سفلی، لیلا طراحی الگوی تربیت اجتماعی در قرآن کریم برای پیشگیری از بزهکاری دانش‌آموزان [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 65-93]
  • شریفی دروازه، مریم نقش‌های آموزگاران در آموزش دین [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 207-229]
  • شریف زاده، حکیمه السادات واکاوی مؤلفه‌های هویت‌یابی در نظریه انسان به‌منزله عامل [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 185-214]
  • شیروانی شیری، علی آسیب‌شناسی تعلیم‌وتربیت دینی در دانش‌آموزان متوسطه (از دیدگاه متخصصان تعلیم‌وتربیت، معلمان و دانش‏آموزان) [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 233-251]
  • شعبانی ورکی، بختیار تضاد و تفاوت در تربیت مبتنی بر گفت‌وگو با نظر به دیدگاه‌های ملاصدرا [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 5-34]
  • شمشیری، دکتر بابک آسیب‌شناسی تعلیم‌وتربیت دینی در دانش‌آموزان متوسطه (از دیدگاه متخصصان تعلیم‌وتربیت، معلمان و دانش‏آموزان) [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 233-251]
  • شهبازی پور، محمد مجید فرصت‌ها و چالش‌های آموزش برخط در نظام آموزشی دانشگاهی [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 95-120]
  • شهریاری، محمد بررسی حقیقت علم در وجود‌شناسیِ معرفتِ حکمت متعالیه و استنباط مدلول‌های تربیتی آن [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 5-32]

ص

  • صادق زاده، علیرضا تضاد و تفاوت در تربیت مبتنی بر گفت‌وگو با نظر به دیدگاه‌های ملاصدرا [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 5-34]
  • صالحی، اکبر الگوی مفهومی آموزش همزیستی مسالمت‌آمیز در آیینه قرآن کریم با نظر به تفسیر المیزان [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 33-58]
  • صالحی، محمدمهدی بررسی تطبیقی جایگاه دیگرگزینی در نظریه تربیت اخلاقی جان وایت و مرتضی مطهری [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 121-158]
  • صمدی، پروین نقد و بررسی مؤلفه‌های نظریه ی سرمایه ی جنسی براساس آموزه‌های اسلامی و اشارات آن برای تربیت جنسی زنان و دختران [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 209-239]

ط

  • طایفی، شیرزاد تبیین مبانی، اهداف، اصول و روش‌های تربیت حماسی در شاهنامه فردوسی (برای نظام تعلیم‌وتربیت رسمی) [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 177-205]
  • طراز منفرد، فاطمه مرگ آگاهی و دلالت‌های تربیتی آن در افزایش آرامش با تکیه بر روایات معصومین علیهم السلام [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 31-64]
  • طهماسب زاده شیخلار، داود تبیین مؤلفه‌های تربیت معنوی در آموزه‌های دینی (قرآن) و غیردینی (سکولاریسم) و مطابقت آن با اسناد بالادستی برنامه درسی [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 231-277]

ع

  • عابدینی بلترک، میمنت واکاوی مؤلفه‌های هویت‌یابی در نظریه انسان به‌منزله عامل [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 185-214]
  • عباسی، عباس طراحی چارچوبی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در آموزش‌وپرورش [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 265-299]
  • عبدالرحیمی، محمد انطباق‌پذیری آیین‌نامة انضباطی نیروهای مسلح با آیات قرآن کریم و روایات اسلامی [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 33-64]
  • عشوری، مریم نقد و بررسی مؤلفه‌های نظریه ی سرمایه ی جنسی براساس آموزه‌های اسلامی و اشارات آن برای تربیت جنسی زنان و دختران [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 209-239]
  • عظیمی، محمد تحلیل محتوای اسناد بالادستی بر اساس مؤلفه‌های برنامه‌ی درسی آموزش فلسفه برای کودکان به روش اجتماع پژوهشی مبتنی بر هوش معنوی [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 301-334]
  • علایی، محمد مدلولات تربیت عقلانی در هندسه معرفت‌شناختی ابو حامد غزالی و صدرالمتالهین [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 165-208]
  • علم خواه، مهدی بررسی وضعیت آموزش قرآن دوره ابتدایی و ارائه الگوی مطلوب [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 159-180]

غ

  • غلامی، فاطمه زیست‎نامه شهدا و لایه‎های ذهنی مخاطبان: ربایش‎ها، رانش‎ها، رویش‎ها [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 123-164]

ف

  • فیاض، ایراندخت تبیین مبانی، اهداف، اصول و روش‌های تربیت حماسی در شاهنامه فردوسی (برای نظام تعلیم‌وتربیت رسمی) [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 177-205]
  • فرمهینی فراهانی، محسن الگوی مفهومی آموزش همزیستی مسالمت‌آمیز در آیینه قرآن کریم با نظر به تفسیر المیزان [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 33-58]
  • فیض، مهدی تعیین راهبردهای ارتقای بهره‌وری آموزش عمومی قرآن [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 109-134]
  • فیضی، زهرا تعیین راهبردهای ارتقای بهره‌وری آموزش عمومی قرآن [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 109-134]
  • فقیهی، علیرضا بررسی وضعیت آموزش قرآن دوره ابتدایی و ارائه الگوی مطلوب [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 159-180]
  • فلاحی، علی جایگاه تعلیم و تربیت در دوران خدمت مقدس سربازی بر اساس دیدگاه رهبر معظم انقلاب [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 65-100]

ق

  • قلیپور، مریم بررسی تأثیر آموزش دوره سبک زندگی منتظرانه بر فرهنگ اعتقاد به مهدویت دانش‌آموزان متوسطه [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 105-128]

ک

  • کیایی، زهرا ساختار وجودی انسان در قرآن و کاربرد آن در ساحات تربیتی مبتنی‌بر سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 135-175]
  • کیانی، معصومه تبیین تربیت معنوی برای کودکان از منظر کل‌گرایان و نقد آن با تأکید بر آموزه‌های اسلامی [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 257-289]
  • کریمی خویگانی، روح الله معناشناسی تربیت اسلامی مبتنی‌بر متن مقاتل در واقعه عاشورا [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 83-108]
  • کشاورز، سوسن الگوی مفهومی آموزش همزیستی مسالمت‌آمیز در آیینه قرآن کریم با نظر به تفسیر المیزان [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 33-58]
  • کشاورز، سوسن اصول تربیتی استدلال عقلانی مبتنی‌بر آموزه‌های قرآنی [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 5-31]
  • کشاورز، سوسن تحلیل جایگاه تربیت‌معلم در گفتمان‌های حاکمیت سیاسی بعد از انقلاب اسلامی ایران [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 129-154]
  • کهنوجی، مرضیه تبیین اهداف تربیتی بیانیه گام دوم انقلاب [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 101-121]

گ

  • گلستانی، سید هاشم تطبیق سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش جمهوری اسلامی ایران با اندیشه‌های تربیتی خواجه‌نصیرالدین طوسی [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 359-387]

م

  • ماهروزاده، طیبه بررسی حقیقت علم در وجود‌شناسیِ معرفتِ حکمت متعالیه و استنباط مدلول‌های تربیتی آن [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 5-32]
  • ماهروزاده، طیبه نقد و بررسی مؤلفه‌های نظریه ی سرمایه ی جنسی براساس آموزه‌های اسلامی و اشارات آن برای تربیت جنسی زنان و دختران [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 209-239]
  • محسنی دهکلانی، محمد طراحی الگوی اسلامی تربیت جنسی برای کودکان با رویکرد فقهی [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 291-313]
  • محمدی، مریم معناشناسی تربیت اسلامی مبتنی‌بر متن مقاتل در واقعه عاشورا [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 83-108]
  • محمدی پویا، فرامرز تبیین مطالبات مقام معظم رهبری از نظام آموزش‌وپرورش در گام اول انقلاب [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 155-184]
  • محمودی، مهدی معناشناسی تربیت اسلامی مبتنی‌بر متن مقاتل در واقعه عاشورا [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 83-108]
  • محمودنیا، علیرضا تحلیل جایگاه تربیت‌معلم در گفتمان‌های حاکمیت سیاسی بعد از انقلاب اسلامی ایران [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 129-154]
  • میرزامحمدی، محمد حسن تبیین تربیت اجتماعی در سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش و تحلیل آن بر اساس نظریه تربیت اجتماعی فارابی [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 215-255]
  • میرشاه جعفری، سید ابراهیم نقش‌های آموزگاران در آموزش دین [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 207-229]
  • مستوفی شربیانی، محمد مهدی فرصت‌ها و چالش‌های آموزش برخط در نظام آموزشی دانشگاهی [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 95-120]
  • مکوندی، محمد بررسی دیدگاه معلمان در رابطه با مشکلات اجرایی طرح ارزشیابی کیفی ـ توصیفی در مقطع ابتدایی و ارائه راهکارهایی برای برطرف‌کردن آنها [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 181-204]
  • منظری توکلی، علیرضا تبیین اهداف تربیتی بیانیه گام دوم انقلاب [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 101-121]

ن

  • ناطقی، فائزه بررسی وضعیت آموزش قرآن دوره ابتدایی و ارائه الگوی مطلوب [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 159-180]
  • نانکلی، یاسر تبیین تربیت اجتماعی در سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش و تحلیل آن بر اساس نظریه تربیت اجتماعی فارابی [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 215-255]
  • نصر اصفهانی، احمد رضا نقش‌های آموزگاران در آموزش دین [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 207-229]
  • نقی زده، زهرا تعیین راهبردهای ارتقای بهره‌وری آموزش عمومی قرآن [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 109-134]
  • نیکومنش، اصغر تبیین روش تربیت اخلاقی کودک در هفت سال دوم ‌براساس تعالیم اسلامی [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 279-299]

و

  • واعظی، سید حسین تطبیق سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش جمهوری اسلامی ایران با اندیشه‌های تربیتی خواجه‌نصیرالدین طوسی [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 359-387]
  • وکیلی، نجمه تبیین روش تربیت اخلاقی کودک در هفت سال دوم ‌براساس تعالیم اسلامی [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 279-299]

ی

  • یاری دهنوی، مراد بررسی آثار تربیتی «خوف و رجا» از دیدگاه اسلام با تأکید بر قرآن‌ کریم [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 35-77]
  • یوسفیان اهری، پونه تحلیل محتوای اسناد بالادستی بر اساس مؤلفه‌های برنامه‌ی درسی آموزش فلسفه برای کودکان به روش اجتماع پژوهشی مبتنی بر هوش معنوی [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 301-334]